Ką valgyti, kad priaugti svorio?

Kaip jau ne kartą minėjome, norint priaugti svorio, labai svarbu suvartoti daugiau kalorijų negu sudeginame per dieną. Tačiau, kaip jau tikriausiai įsitikinote, nėra viskas taip paprasta: sotumo ir pilnumo jausmas skrandyje tiesiog neleidžia jums suvartoti daugiau maisto negu reikia, tuo pačiu neleisdamas ir pasiekti reikiamą kiekį kalorijų, reikalingų kūno svoriui priaugti.

Valgydami maistą turintį didelį kiekį maistinės vertės – kalorijų (kcal) ir energetinės vertės (kJ) galite šią užduotį stipriai palengvinti.

Štai keletas produktų, kurie puikiausiai tinka norint priaugti svorio:

1. Aliejai

Ypač grynas alyvuogių aliejus: 100 g. maistinė vertė: 822 kcal, riebalų 91,4 g., angliavandenių 0 g., baltymų 0 g.

Avokadų aliejus: 100 g. maistinė vertė: 884 kcal, riebalų 100 g., angliavandenių 0 g., baltymų 0 g. Turintis dar daugiau kalorijų negu alyvuogių aliejus.

2. Riešutai

Graikiniai riešutai: 100 g. maistinė vertė: 654 kcal, riebalų 65,2 g., angliavandenių 13,7 g., baltymų 15,2 g.

Migdolai: 100 g. maistinė vertė: 579 kcal, riebalų 49,9 g., angliavandenių 21,6 g., baltymų 21,2 g.

Žemės riešutai: 100 g. maistinė vertė: 567 kcal, riebalų 49,2 g., angliavandenių 16,1 g., baltymų 25,8 g.

Anakardžiai: 100 g. maistinė vertė: 553 kcal, riebalų 44 g., angliavandenių 30 g., baltymų 18 g.

3. Mėsa 

Kiauliena (kepta): 100 g. maistinė vertė: 468 kcal, riebalų 35,1 g., angliavandenių 1,7 g., baltymų 33,9 g.

Virta: 297 kcal, riebalų 20,8 g., angliavandenių 0 g., baltymų 25,7 g.

Ėriena (kepta): 100 g. maistinė vertė: 258 kcal, riebalų 16,5 g., angliavandenių 0 g., baltymų 25,6 g.

4. Riebūs pieno produktai

Sūris: 100 g. maistinė vertė: 406 kcal, riebalų 33,8 g., angliavandenių 1,3 g., baltymų 24 g.

Grietinė: 100 g. maistinė vertė: 292 kcal, riebalų 30 g., angliavandenių 3,1 g., baltymų 2,4 g.

5. Grūdiniai produktai

Avižos: 100 g. maistinė vertė: 389 kcal, riebalų 6,9 g., angliavandenių 66,3 g., baltymų 16,9 g.

Miežiai: 100 g. maistinė vertė: 352 kcal, riebalų 1,2 g., angliavandenių 77,7 g., baltymų 9,9 g.

Grikiai: 100 g. maistinė vertė: 343 kcal, riebalų 3,4 g., angliavandenių 72 g., baltymų 13 g.

6. Džiovinti vaisiai

Razinos: 100 g. maistinė vertė: 299 kcal, riebalų 0,5 g., angliavandenių 79 g., baltymų 3,1 g.

Datulės: 100 g. maistinė vertė: 282 kcal, riebalų 0,4 g., angliavandenių 75 g., baltymų 2,5 g.

Džiovintos slyvos: 100 g. maistinė vertė: 240 kcal, riebalų 0,4 g., angliavandenių 64 g., baltymų 2,2 g.

7. Kiti produktai

Riešutų sviestas: 100 g. maistinė vertė: 650 kcal, riebalų 51 g., angliavandenių 14 g., baltymų 25 g.

Juodasis šokoladas: 100 g. maistinė vertė: 546 kcal, riebalų 31 g., angliavandenių 61 g., baltymų 4,9 g.

Kokoso pienas: 100 g. maistinė vertė: 230 kcal, riebalų 24 g., angliavandenių 6 g., baltymų 2,3 g.

 

 

 

Mums būtų įdomu sužinoti ir Jūsų nuomonę

Palikite atsiliepimą

Register New Account
Atnaujinti slaptažodį